نحوه ثبت نام و تقاضای انواع وامها

۱- مطالعه راهنمای تسهیلات صندوق رفاه دانشجویان از سایت www.swf.ir   (منوی بخشنامه ها)

2- تشکیل پرونده در پورتال دانشجویی به آدرس www.bp.swf.ir

3- دریافت فرم سند تعهد محضری از سایت  معاونت دانشجویی

4- مراجعه  به یکی از دفاتر اسناد رسمی کشور به همراه ضامن کارمندرسمی یا پیمانی ویا بازنشسته ادارات دولتی با همراه داشتن شناسنامه و کارت ملی طرفین و ( اصل حکم کارگزینی یا گواهی کسراز حقوق یا فیش حقوقی ضامن ) با توجه به شرایط ضامن.

5- محضری کردن فرم تعهد محضری در دفاتر اسناد رسمی کشور .

6- تحویل اصل سند تعهد محضری و ۱- اصل گواهی کسر از حقوق ضامن برای ضامنین بازنشسته بغیر از بازنشستگان تامین اجتماعی و نیروهای مسلح و یا ۲-کپی آخرین حکم کارگزینی ضامن برای کارکنان شاغل رسمی و پیمانی و یا ۳- کپی فیش حقوقی ضامن برای بازنشستگان تامین اجتماعی و نیروهای مسلح به کارشناسان اداره رفاه.

توجه: تحویل سند تعهد محضری تنها یکبار و در اولین نیمسال تقاضای وام تا پایان تحصیلات برای بهره مندی از کلیه وامها کافی است.

7- برای دانشجویان روزانه افتتاح  حساب تجارت کارت جوان در یکی از شعب بانک تجارت برای دانشجویان فاقد شماره حساب تجارت کارت جوان و اعلام شماره حساب بانک تجارت به اداره رفاه

(دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری که از مقاطع تحصیلی قبلی خود حساب تجارت کارت جوان دارند در صورت فعال بودن حساب نیازی به دریافت مجدد حساب بانکی ندارند.)

توجه:دانشجویان نوبت دوم نیازی به افتتاح شماره حساب بانکی ندارند. وام شهریه به حساب دانشگاه واریز شده و بابت بدهی دانشجو منظور می گردد.

8-  مراجعه به پورتال دانشجویی صندوق رفاه دانشجویان به آدرس bp.swf.ir  جهت ثبت تقاضای وام تحصیلی و وام شهریه

9- پیگیری ثبت و تایید وام درخواستی از پورتال دانشجویی صندوق رفاه دانشجویان (bp.swf.ir  ) از منوی درخواست وام (درقسمت پایین صفحه درخواست وام مبلغ وام درخواستی پس از ثبت و تایید قابل مشاهده می شود).

10- دریافت پیامک تاییدیه ثبت وام درخواستی توسط دانشجو.

11-  پیگیری ثبت و تایید وام درخواستی از پورتال دانشجویی صندوق رفاه دانشجویان از منوی درخواست وام ( در قسمت پایین صفحه درخواست وام مبلغ وام درخواستی پس از ثبت و تایید قابل مشاهده می شود).

توجه۱: شماره حساب بایستی بنام خود دانشجو بوده و مسدود وغیرفعال نباشد درغیراینصورت وام بحساب صندوق رفاه برگشت داده شده  ولی دانشجو در سیستم صندوق رفاه بدهکار خواهد شد.

توجه۲: دانشجویان روزانه مرد متأهل می بایست کپی صفحه اول و دوم مشخصات عقدنامه و شناسنامه و کارت ملی زوجین و فرزند را در یک صفحه A4  به اداره رفاه تحویل نمایند

توجه ۳: حداقل مدت زمان انتظار از زمان درخواست وام تا زمان واریز وام به حساب دانشجویان از طرف صندوق رفاه دانشجویان، حداکثر تا پایان نیمسال  پس از تایید وام درخواستی توسط اداره رفاه می باشد.

۱۵۱۶۰۹۵۸۲۶-۳۳
۱۵۱۶۰۹۵۵۸۵-۱۱
۱۵۱۶۰۹۵۹۳۵-۴۴