دومین نشست مدیران مراکز بهداشت و درمان دانشگاه های منطقه دو کشور به میزبانی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری برگزار شد

دومین نشست مدیران مراکز بهداشت و درمان دانشگاه های منطقه دو کشور به میزبانی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری و با همکاری دبیرخانه منطقه دوکشور در تاریخ 1402/10/02 در سالن روابط عمومی دانشگاه برگزار شد. این نشست با حضور مدیران مراکز بهداشت و درمان دانشگاه های گیلان، نوشیروانی بابل، فناوری نوین آمل، گلستان، گرگان،گنبد، علم و فناوری مازندران، دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری برگزار گردید. در این نشست سرکار خانم دکتر نعیمی دبیر محترم منطقه و مدیر مرکز بهداشت و درمان دانشگاه گیلان به دستور جلسه که از قبل به مدیران دانشگاه ها جهت هم اندیشی اعلام شد به تشریح برنامه های دبیرخانه منطقه 2 پرداختند. مدیران هرکدام از مراکز درخصوص مسائل و موضوعات حوزه بهداشت درمان دیدگاه ها و نقطه نظرات خود را ارائه دادند. در ادامه دکتر مختاری مدیر مرکز مشاوره سلامت و سبک زندگی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری در خصوص نحوه بکارگیری و قرارداد کادر درمانی و چگونگی ارائه خدمات بهداشتی و سلامت به دانشجویان توضیحات مبسوطی را ارائه دادند و مدل اجرایی این دانشگاه بعنوان الگوی پیشنهادی به سایر مدیران مطرح گردید.

در ادامه مدیران مراکز در خصوص موضوعات پایش سلامت، بررسی وضعیت دانشجویان خوابگاهی، شیوه های بکارگیری همیاران سلامت و همچنین برنامه های پیشنهادی توضیحاتی ارائه دادند. در پایان ضمن جمع بندی مباحث مصوبات این جلسه به استحضار اعضاء رسید و برنامه های جدید اعلام گردید و  پیشنهادات شد جلسه ی آتی با حضور معاونین دانشجویی و مدیرکل محترم دفتر وزارتی برگزار گردد.